E-shop
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu BatolaShop.sk stanovujú a upravujú obchodné podmienky medzi:
1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode BatolaShop.sk, ktorým je: AIDIEN s.r.o., P.Jilemnického 1896/1, 069 01 Snina, IČO: 55806856, DIČ: 2122095591, IČ DPH: SK2122095591, Telefón: 0907134624, Email: info@batolashop.sk, Vložka číslo: 46754/P, Číslo živnostenského registra: 720-29754, Okresný úrad Humenné, Orgán dozoru: Inšpektorát Slovnenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov
a
2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode BatolaShop.sk je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá zadá objednávku na tovar alebo službu jedným zo spôsobom ovedených v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
1. Objednávka
Objednávkou sa rozumie každé zadanie objednávky jedným zo spôsobov uvedenými v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
2. Platná objednávka
Objednávka sa považuje za platnú pokiaľ boli predávajúcemu doručené všetky potrebné údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky (viď odsek XY Údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky ).
3. Návrh kúpnej zmluvy
Objednávka v procese zadávania je zároveň návrhom kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. K odoslaniu návrhu kúpnej zmluvy od kupujúpceho smerom k predávajúcemu dochádza v momente záväzného potvrdenia resp. zadania objednávky jedným zo spôsobov uvedených v odseku 1.2 Spôsoby zadania objednávky.
4. Akceptácia návrhu kúpnej zmluvy a kúpna zmluva
Akceptáciou návrhu kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy teda dochádza v momente potvrdenia prijatia úplne a správne vyplnenej a záväznej zadanej resp. odoslanej objednávky predávajúcim. O tomto je kupujúci informovaný elektronickou formou (e-mailom) zo strany prevádzkovateľa na emailovú adresu uvedenú kupujúcim v danej objednávke.
Objednávateľ si môže v internetovom obchode BatolaShop.sk objednať tovar nasledujúcimi spôsobmi:
a) On-line
Kupujúci si vyberie tovar a vloží ho do nákupného košíka. Kliknutím na svoj nákupný košík skontroluje tovar ako aj počty kusov tovaru v košíku. Následne vyplní svoje údaje a vyberie spôsob dopravy a platby. Potom finálne zadá objednávku záväzným potvrdením so súhlasom s obchodnými podmienkami BatolaShop.sk.
b) E-mailom
Pokiaľ Vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie on-line alebo sa rozhodnete že Vám tento spôsob nevyhovuje, môžete objednávku vytvoriť zaslaním e-mailu na našu e-mailovú adresu info@batolashop.sk. Ide o pomerne pracný spôsob vyplnenia údajov, preto ho veľmi nedoporučujeme, ale ako kupujúci máte túto možnosť, pokiaľ by ste sa rozhodli ju využiť. Je nutné aby email obsahoval všetky údaje k zadaniu a vybaveniu objednávky (viď odsek Údaje potretné k zadaniu a vybaveniu objednávky) ako aj súhlas kupujúceho s obchodnými podmienkami BatolaShop.sk
c) Telefonicky
Pokiaľ Vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie on-line alebo sa rozhodnete že Vám tento spôsob nevyhovuje, môžete objednávku vytvoriť telefonicky na telefónnom čísle uvedenom v kontaktnom formulári. Ide o pomerne pracný spôsob telefonického nadiktovania údajov, preto ho veľmi nedoporučujeme, ale ako kupujúci máte túto možnosť, pokiaľ by ste sa rozhodli ju využiť. Je vhodné si ešte pred telefonátom zosumarizovať všetky potrebné údaje, ktoré budeme po Vás požadovať. (viď odsek 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky). Zmluva, ktorej náležitosti boli dohodnuté telefonicky je uzavretá, keď je vyjadrenie súhlasu spotrebiteľa s obsahom návrhu v písomnej forme doručené predávajúcemu.
Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu Vašej objednávky sú nasledovné:
Meno │ Priezvisko │ Ulica Súpisné číslo │ PSČ │ Mesto │ Štát │ Telefón │ E-mail
Názov firmy │ IČO │ DIČ │ IČ DPH
Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami kupujúci súhlasí so svojimi povinnosťami uvedenými nižšie:
1. Kupujúci súhlasí že objednávka tovaru a vznik kúpnej zmluvy je záväzný obchodný a právny akt
2. Kupujúci súhlasí s povinnosťou doručený tovar prevziať.
3. Kupujúci je povinný skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
4. Kupujúci je povinný za tovar zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v zmysle platobných podmienok platných v deň zadania resp. odoslania objednávky.
5. Kupujúci berie na vedomie, že objednávku je možné stornovať v zmysle odseku 10 Zrušenie resp. storno objednávky
6. Kupujúci sa oboznámil s tým, predávújúci má právo domáhať sa na všeobecnom súde v rámci samostatného občianskoprávneho konania na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl.Občianskeho zákonníka), predovšetkým dopravných nákladov a s tým spojených poplatkov v prípade zaslania tovaru, nákladov spojených s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetkých ostatných nákladov, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň ma právo účtovať si ušlý zisk, v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval, resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo neprevzal ho v určenej lehote na odber.
7. Kupujúci súhlasí že ak si bude priať opäť poslať tú istú neprevzatú zásielku je nutné zadať a odoslať ju ako novú objednávku.
Predávajúci sa zaväzuje k následovným povinnostiam uvedenými nižsie:
1. Predávajúci sa zaväzuje dodať druh množstvo tovaru, ktoré si kupujúci objednal pokiaľ je tento skladom alebo ho je ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho
2. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o nemožnosti dodať objednaný tovar, pokiaľ tento už nie je skladom alebo je ho ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho.
3. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o zmene množstva tovaru, pokiaľ tento už nie je skladom alebo je ho ešte možné objednať u dodávateľa predávajúceho.
4. Predávajúci sa zaväzuje v prípade takýchto zmien umožniť kupujúcemu storno objednávky bez akéhokoľvek poplatku.
5. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar do zákonej lehoty ak daný tovar je možné dodať.
6. Predávajúci sa zaväzuje predávať tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
7. Predávajúci sa zaväzuje k tomu že zásielka bude vhodne a riadne zabalená tak, aby sa v maximálnej možnej miere vylúčilo poškodenie zásielky počas prepravy, avšak z dôvodu doručovania treťou stranou nie je možné sa tomu vždy vyhnúť.
8. Predávajúci sa zaväzuje pokiaľ je to možné zasielať tovar v pôvodných obaloch s výnimkou tovaru objednaného kupujúcim v menšom množstve ako je množstvo v balení určené a dodávané dodávateľom predávajúceho.
9. Predávajúci sa zaväzuje k tomu že zásielka bude vhodne a riadne zabalená tak, aby si zachovala poštové tajomstvo.
10. Predávajúci sa zaväzuje ku každej zásielke priložiť fyzickú verziu faktúry, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Faktúra je uložená vo vnútri záseilky.
Predávajúci nezodpovedá za následovné:
11. Predávajúci nezodpovedá za poškodenie zásielky zavinené dopravcom alebo poštou a ako také sa stanú predmetom na posúdenie v rámci reklamačného konania.
12. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené dopravcom alebo poštou.
13. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou kupujúceho alebo nesprávne dodanie tovaru na fakturačnú adresu pokiaľ kupujúci neuvedie, že dodacia adresa je iná ako fakturačná.
14. Predávajúci nezodpovedá za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu alebo dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
15. Predávajúci nezodpovedá za výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar nezodpovedá jeho predstavám, prípadne si objednal iný tovar ako chcel, tak takýto tovar nemôže byť považovaný za oprávnenú reklamáciu. Tento tovar môže bez udania dôvodu vrátiť do 14. dní v zmysle odseku 13 Odstúpenie od zmlúvy.
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru alebo služby podľa všeobecného predpisu (§622 a §623 OZ):
16. Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
17. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
18. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
19. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovaru mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
20. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné. Nie je účtovaný žiadny ďalší poplatok. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Minimálna hodnota objednávky je 5,00€.
výslená cena na faktúre = cena tovaru + poštovné a balné
Bežné zľavy sú už zarátané v cene tovaru, ale cena na faktrúre sa ešte môže o špeciálne typy individuálnych zliav, ktoré môže predávajúci uplatniť individuálne pre konkrétneho zákazníka napríklad znížením poštovného alebo jeho úplnom zrušení v prípade osobného odberu tovaru kupujúcim u predávajúceho.
a) Zásielka v hodnote tovaru do 100 EUR
Balíkova preprava | Cena: 4,00 EUR
|
b) Zásielka v hodnote tovaru nad 100 EUR
ZDARMA | Cena: 0 EUR
Výhradné právo predávajúceho na zmenu voľbu dopravy
Tovar v zásielke je potrebné zasielať v pôvodnom tvare, nekrčiť, nerolovať, aby nedošlo k jeho poškodeniu. O zmene dopravy a dôvodoch zmeny predávajúci informuje kupujúceho.
1. Tovar dostupný skladom je expedovaný bez odkladu obvykle v následujúci pracovný deň po prijatí objednávky (rozhodujúci čas je 17:00h).
2. Tovar s dostupnosťou na vyžiadanie je po prijatí objednávky objednaný u dodávateľa. Termín dodania je závislý od skladových zásob dodávateľov. Zákazník je informovaný v lehote 7 dní o aktuálnej skladovej dostupnosti tovaru.
3. Tovar na objednávku je expedovaný individuálne podľa bližšie určených podmienok konkrétného produktu alebo služby (napr. vyšívanie košieľok na krst).
Zákonom stanovený termín dodania tovaru je maximálne tridsať dní od prijatia platnej objednávky.
Bližšie informácie o lehote dopravy upravuje tretia strana (prepravca) na svojich webových stránkach http://www.posta.sk a https://www.dpd.com/sk/sk/cennik-dpd/
Objednaný tovar je zasielaný prepravnou spoločnosťou. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Príručku alebo návod na použitie k produktu vytvára výrobca, alebo distribúror a je bežnou súčasťou tovaru.
Objednaný tovar je možné zaplatiť v hotovosti pri dodaní zásielky v prípade dobierky kuriérom. V prípade platby vopred bankovým prevodom je potrebné uhradiť celú čiastku na základe vygenerovanej faktúry následne po jej doručení emailom.
1. Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Vystavená faktúra slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
2. Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka.
3. Záruku si je možné uplatniť na e-mailovej adrese reklamacie@batolashop.sk v prípade že pri údržbe a používaní tovaru sa kupujúci riadil ošetrovacími symbolmi výrobku, či návodom na použitie tovaru.
4. Záručné podmienky ako aj záručná doba sú bližšie upravené reklamačným poriadkom
1. Storno, resp. zrušenie objednávky je nárokom spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. V zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. (§ 7 ods.1 a 5) je spotrebiteľ oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
2. Účastníkom zrušenej zmluvy vyplýva povinnosť vzájomne sa vysporiadať podľa zásad o bezdôvodnom obohatení. Vrátia si to, čo už predtým plnili. Predávajúci si môže prípadnú škodu spôsobenú spotrebiteľom vymáhať od spotrebiteľa prostredníctvom zásad všeobecnej zodpovednosti za škodu upravených v zmysle dikcie ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka cestou všeobecného súdu.
3. Predávajúci si vyhradzuje právo fakturovať celú sumu v prípade výnimky storna objednávky za objednanú službu na vyšitie košieľky na krst podľa §7, ods.6, písmeno c) Zb.zákonov 102/2014. Ide o špeciálny tovar a službu pre konkrétneho zákazníka. Takýto tovar je týmto určený iba pre objednávateľa a nie je možný jeho predaj inej osobe. Z týchto dôvodov nie je možné od zmluvy odstúpiť ani v zákonom stanovenej lehote.
Postup pri reklamácií a dobu vybavenia reklamácie sú bližšie upravené reklamačným poriadkom.
1. Poskytnutie informácií podľa zákona o ochrane osobných údajov (zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, od 25.05.2018 zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov)
Na základe nových udalostí sme spresnili na našich stránkach zaobchádzanie s osobnými údajmi, kde sa riadime zákonom o ochrane osobných údajov a ostatnými právnymi predpismi platnými na území SR. Prevádzkovateľ prehlasuje, že osobné údaje objednávateľov sú zabezpečené proti zneužitiu a budú použité len pre účel a v rozsahu na aký dal objednávateľ súhlas.
2. Účel spracúvania osobných údajov
3. Zoznam osobných údajov
Prevádzkovateľ získava a spracúva nasledujúce osobné údaje:
Vaše osobné údaje sú spracúvané len za účelom predaja a sú poskytované prepravným spoločnostiam za účelom prepravy tovaru.
3. Dobrovoľnosť alebo povinnosť poskytnutia osobných údajov, právny základ
Za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvného vzťahu sú požadované osobné údaje povinné. Právnym základom spracúvania je zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, §10 ods. 3 písm. b. zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, od 25.05.2018 §13 ods. 1 písm. b. zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov. Osobné údaje budú uchovávané v súlade s platnou legislatívou.
Právnym základom spracúvania osobných údajov na marketingové účely je dobrovoľný súhlas dotknutej osoby, ktorý je možné kedykoľvek odvolať písomne doporučeným listom adresovaným do sídla prevádzkovateľa, alebo e-mailom na dotaznik@batolashop.sk. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním.
4. Čas platnosti súhlasu, doba uchovávania osobných údajov
Osobné údaje na marketingové účely (newsletter) sa budú u prevádzkovateľa spracúvať po dobu 5 rokov. Po odvolaní súhlasu pred uplynutím 5 ročnej doby, alebo po uplynutí 5 ročnej doby a neobnovení súhlasu, budú osobné údaje uchovávané v súlade s platnou legislatívou a následne budú bezpečne zlikvidované.
5. Práva dotknutej osoby
6. Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané podľa § 13 ods.1 písm. e) alebo písm. f) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Prevádzkovateľ nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku.
1. Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodov v zákonnej lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom alebo ním určenou treťou osobou s výnimkou dopravcu. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte predávajúceho svojím jednoznačným vyhlásením.
1.1. Kontaktujte nás prostredníctvom pripraveného elektronického formulára alebo prostredníctvom e-mailu reklamacie@batolashop.sk oznámením a zaslaním vyplneného formulára na odstúpenie od zmlúvy kde uvediete, že žiadate o odstúpenie od zmluvy v rámci 14 dňovej zákonej lehoty s uvedením:
1.2. Ďalej zabezpečte aby:
1.3. Poslanie tovaru späť do BatolaShop.sk
2. V prípade splnenia zákonných a vyššie stanovených podmienok Vám po preskúmaní právoplatnosti budú vrátené všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám na účet, ktorý ste uviedli v emaily a dokumente priloženom k tovaru v lehote najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia Vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
3. Ak ste si zvolili iný druh doručenia ako je bežný najlacnejší spôsob dopravy, bude Vám vrátená iba základná čiastka bez dodatočných zvýšených nákladov na dopravu.
4. Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho jeho zaslanie späť podľa toho, čo nastane skôr.
5. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
6. Nárok na odstúpenie od zmlúvy sa nevzťahuje na objednanú službu vyšívania košieľok na krst. Podľa §7, ods.6, písmeno c) Zb.zákonov 102/2014 spadá táto služba pod predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.
7. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, nebudeme žiaľ, môcť akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady dosielajúceho späť k nemu.
V zmysle novej právnej úpravy, podľa zákona 391/2015 Z.z. má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na reklamacie@batolashop.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, akým bola zo strany predávajúceho vybavená jeho reklamácia alebo ak sa domnieva, že predávajúci inak porušil jeho práva. Pokiaľ predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietnutím, alebo na takúto žiadosť nereaguje do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu. Podľa zákona 391/2015 Z.z. sú subjektami na alternatívne riešenia sporov (subjekt ARS) orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
2. Spotrebiteľ je oprávnený podať sťažnosť aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov RSO: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
3. Tento spôsob riešenia sporov je oprávnená využiť len spotrebiteľ, ktorým sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Právo na podanie návrhu nemá predávajúci.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Netýka sa sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, avšak maximálne do výšky 5 EUR vrátane DPH.
1. Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. a zmena zákona Slovenskej národnej rady č.372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Predávajúci ani kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo na využitie kontaktných údajov kupujúceho pre prípad doplnenia a kompletizácií údajov potrebných k zadaniu a vybaveniu objednávky podľa odseku 1.3 Údaje potrebné k zadaniu a vybaveniu objednávky.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť od 01.11.2023. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.
Košík
Váš nákupný košík je prázdny.
Vyhľadávanie
E-shop
Ak ste zadali správny administrátorský e-mail, boli naň doručené dočasné prihlasovacie údaje. Tieto údaje sú platné iba 60 minút. Ak sa v tomto časovom intervale neprihlásite, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
Prebieha testovanie